نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

انتقاد محمود فکری از شرایط کیفی و فنی بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۹۷۶۰۸
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
انتقاد محمود فکری از شرایط کیفی و فنی بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال
سرمربی سابق استقلال و فعلی نفت مسجدسلیمان معتقد است هر سال کیفیت لیگ پایینتر می رود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از رفتار برخی بازیکنان گلایه کرد و مدعی شد با رفتن یک مربی، نباید بازیکن هم ساز جدایی کوک کند. محمود فکری دیروز در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایسنا درباره آخرین شرایط تیمش و مشکلاتی که سر راه نفتی‌ها قرار دارد، صحبت کرد.

شرایط امسال از سال گذشته سخت‌تر است

محمود فکری با اشاره به اردوی تیمش در تهران گفت: تمام تلاش این است که تیم برای ادامه بازی‌های لیگ برتر آماده شود، هر چند کار بسیار سختی داریم. فصل گذشته نیز در چنین وضعیتی هدایت تیم را بر عهده گرفتم،  اما فکر می‌کنم شرایط از فصل گذشته سخت‌تر است؛ زیرا آن زمان شاید در نتیجه گیری روند تیم خوب نبود، اما تیم با قعر جدول چند امتیاز فاصله داشت و همین نیز فشار روحی روانی کمتری به تیم وارد کرده بود، ولی اکنون با توجه به اینکه تیم نفت در انتهای جدول به سر می‌برد، این موضوع فشار مضاعفی به بازیکن وارد کرده است و کار ما را نسبت به فصل قبل سخت‌تر می‌کند. وی ادامه داد: اکنون هم باید روی بحث روحی روانی تیم کار کنیم و هم اینکه در بحث فنی شرایط بهتری را برای تیم نفت رقم بزنیم تا بتوانیم در ادامه با کسب امتیازات لازم، نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

ماندن در لیگ، سخت شده است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که آیا تیم در لیگ برتر حفظ می‌شود، گفت: تمام تلاش ما این است که تیم را نگه داریم؛ اما نباید مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، خیلی ما را اذیت کند. البته ما خودمان را آماده یکسری کمبود‌ها کرده ایم، ولی اگر این مشکلات و کمبود‌ها بیش از حد باشد، مطمئنا در روندمان تأثیر می‌گذارد و کار را برای حفظ تیم سخت‌تر خواهد کرد. امیدوارم در بحث پشتیبانی و مالی، مشکلات ما کمتر شود تا بتوانیم وضعیت بهتری در نتیجه گیری داشته باشیم.

فعلا فهرست خروجی نداریم

وی درباره جذب بازیکن در نیم فصل عنوان کرد: فهرست ورودی را داده ایم، اما فعلا فهرست خروجی نداشته ایم و زمانی که از جذب بازیکن مطمئن شدیم، بازیکنان خروجی هم مشخص می‌شوند. البته برخی بازیکنان نیز به دنبال گرفتن رضایت نامه و جدایی هستند که در ادامه شرایط آن‌ها مشخص می‌شود. همچنین کرار جاسم فعلا با تیم است و قرار است به کارش ادامه دهد.

چرا با رفتن مربی، بازیکن هم می‌رود

فکری ادامه داد: یکی از دغدغه‌ها این است که متأسفانه وقتی مربیان از تیمی جدا می‌شوند، برخی بازیکنان نیز تصمیم به جدایی می‌گیرند؛ در حالی که قرارداد بازیکن با باشگاه است و نباید با آمد و رفت مربیان از تیم‌ها جدا شوند. خود من هم در تیم‌های دیگر که مشغول به فعالیت بودم، بعد از جدایی ام به این صورت نبود که بازیکنان بخواهند جدا شوند، در حالی که شاید حتی حس وابستگی به من هم داشتند، اما آن‌ها پای تعهدشان ماندند و بازی کردند.

به هر حال یک باشگاه می‌تواند کادر فنی خود را تغییر دهد؛ اما نمی‌تواند وقتی مربی اش می‌رود، با جدایی چندین بازیکن هم مواجه شود، زیرا شرایط جذب چندین بازیکن وجود ندارد. پس بازیکنان با باشگاه‌ها قرارداد دارند و باید تمرکزشان را روی تیم بگذارند و با تمام وجود تلاش کنند. بازیکنان ما نیز باید به همین صورت باشند تا بتوانیم نفت را از وضعیت فعلی خارج کنیم.

گل در فوتبال ایران خیلی کم است

وی همچنین درباره سطح لیگ برتر در نیم فصل نخست خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که هر فصل فوتبال ایران دارد و هر فصل هم بیشتر می‌شود، این است که گل‌های زیادی در لیگ برتر رد و بدل نمی‌شود و کیفیت پایین است و این ایراد به این دلیل است که ما به فوتبال پایه مان توجه نمی‌کنیم و برای بازیکن سازی خیلی تلاش نداریم. خروجی لازم از تیم‌های پایه به تیم‌های بزرگ سالانمان خیلی کم است و همین باعث می‌شود هر سال کیفیت لیگمان پایین‌تر بیاید و بعد هم بازیکنانی که کمی رشد می‌کنند، بلافاصله لژیونر می‌شوند و این نیز در کیفیت لیگ تأثیر می‌گذارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->